1. Szállítás és fizetés
1.1. Személyes átvétel gyógyszertárunkban
Személyes átvétel esetén a Széchenyi István Gyógyszertárban (Kecskemét, Széchenyi sétány 6) lehet a megrendelt, összekészített csomagot átvenni. Ez esetben természetesen nem számolunk fel szállítási költséget.
A fizetés készpénzzel és bankkártyával is történhet.
Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 8-18:30-ig, szombaton 8-12:00-ig, vasárnap és munkaszüneti napon zárva.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy webáruházunk árai a patika helyben vásárlásra alkalmazott áraihoz képest eltérőek lehetnek (negatív és pozitív eltérés egyaránt előfordulhat).
1.2. A) Házhozszállítás GLS futárszolgálattal, vagy átvétel GLS Ponton
Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (szállítás GLS Pontra)
Megrendelés összege
Szállítási költség
0-25000 Ft-ig 1200 Ft
25001 Ft-tól Ingyenes
Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (házhozszállítás GLS futárral)
A GLS futárnál már bankkártyával is fizethet.*
Megrendelés összege
Szállítási költség
0-25000 Ft-ig 1200 Ft
25001 Ft-tól Ingyenes
A) A GLS futárszolgálat munkanapon kézbesíti csomagját az Ön által megadott címre. Ha ezt a szállítási módot választja, e-mailcímére egy értesítés érkezik. Az e-mailben található csomagszámmal nyomon tudja követni csomagját, módosítani tudja az átvétel időpontját és a kézbesítési címet.
Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, vagy jogosítvány, vagy útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is.A webáruházunkban forgalmazott termékekre vonatkozó jogszabályok alapján a csomagot csak 14 év feletti személy veheti át.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. A csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
* Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, American Express
B) GLS Pont szállítási mód választása esetén Önnek egyúttal ki is kell választania a legközelebb eső GLS Pontot, Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A megrendelt áru GLS Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor a regisztrációhoz használt email címen értesítjük Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Csomagját a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon követheti nyomon.
A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el a GLS Pont nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart. A csomagok így akár szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. Pontos nyitvatartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses oldalon talál.
A készpénzes fizetés mellett a legtöbb GLS Ponton lehetőség van bankkártyával történő fizetésre is.
Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges bemutatni átvételi ponton.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a GLS Ponton a személyzet jelenlétében, az átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni. A csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: át nem vett csomag újra küldéséért az eredeti szállítási díj kerül felszámolásra.
1.3. Fizetés
A vásárlás ellentértékét
· előre fizetés esetén bankkártyával VPOS terminálon (virtuális bankkártya-leolvasó terminálon) keresztül
· utánvét esetén készpénzben; ill. GLS Pont választása esetén a legtöbb GLS ponton bankkártyával
tudja kiegyenlíteni.
VPOS terminálunkat az OTP Bank Nyrt. üzemelteti. Elfogadható kártyatípusok: Visa (dombornyomott), MasterCard (dombornyomott), American Express (dombornyomott), Electron (nem dombornyomott) és Maestro. A bankkártyás fizetés során a vásárlás ellenértékének elszámolása a kártyabirtokos terhére forintban történik.
Amennyiben ezt a fizetési módot választja, az OTP Bank weboldalára navigáljuk Önt. Ott kérjük, hogy kövesse a Bank utasításait a fizetés lebonyolításával kapcsolatban.
1.4. Házhozszállítás MPL futárszolgálattal, vagy átvétel MPL Csomagautomatából
Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (szállítás MPL Csomagautomatába)
Megrendelés összege
Szállítási költség
0-50000 Ft-ig 1450 Ft + 300 Ft kényelmi díj
50001 Ft-tól Ingyenes
Szállítási díjak a megrendelés összegének függvényében (házhozszállítás GLS futárral)
A GLS futárnál már bankkártyával is fizethet.*
Megrendelés összege
Szállítási költség
0-50000 Ft-ig 2350 Ft + 300 Ft kényelmi díj
50001 Ft-tól Ingyenes
Házhoz kézbesítésnél: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a
kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az
MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az
MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet
sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve
őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Kézbesítés Csomagautomatára: Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett
mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet
kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A
csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a
csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál
bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a
csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett
SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig
veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).
1.5. OTP vásárlói tájékoztató általános kártyás fizetésről
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
· Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
· Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
· Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
· MasterCard (dombornyomott)
· Visa (dombornyomott)
· American Express (dombornyomott)
· Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
· Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával! Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666